Sunday, January 20, 2013


Fuschia: Ardene - Party Girl
Orange: Sally Hansen Xtreme Wear - Tangerine
Blue/Bleu: Foreve 21 - Blue/Bleu

All three colour are new additions to my rapidly expanding polish collection. When I tried on the fuschia I liked it enough to wear it on it's own. For interest I decided to do the orange as a contrasting colour although I almost went the blue. As for the dots, I misplaced my nail rhinestone box so I went with a simple colour dot. Again I am alarmed by how much I like the loud Barbie look just as much as I like the neutrals.

Ces trois couleurs sont de nouveaux ajout à ma collection grandissante de vernis. En essayant le fushcia, je l'aimais assez pour le porter seul. Pour rendre le tout plus intéressant, j'ai décidé de porter l'orange quoique ça a failli être le bleu. Quant aux pois, ma boîte de perles décoratives et donc j'ai fait les pois bleus. Encore une fois je m'étonne à aimer autant aimer les manucure hyper Barbie autant que celles faites avec des neutres.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home