Sunday, December 02, 2012


Orange: Essie - Meet Me At Sunset
Blue/Bleu: Joe Fresh - Cobalt

I'm still at my mom's this week so I decided to wear my favourite of the colours I brought with me. I  the bottle the orange looks neon, I have worn it previously on my toenails on a white background and it also looked like a bright neon. But it's own it's a beautiful shade of red-orange and it was a pleasant surprise. The blue is slightly darker then it looks in the pic but I love it as well. 

I'll do a quick review of a product I used on my cuticles called Disappearing Trick by Essie. It did a great job of getting rid of mine. My polish looks better along the nail bed, what you see is my sloppy application.

Je suis encore encore chez ma mère cette semaine et donc j'ai décidé de porter mes couleurs préférées. Dans la bouteille, la couleur paraissait fluorescente, tout comme la fois que l'ai porté sur mes orteils sur un fond blanc. Mais porté seul c'est un beau rouge-orange et ce fut une agréable surprise. Le bleu est un plus foncé que sur la photo mais c'est une belle couleur elle aussi.

Je vais faire une commentaire rapide sur un produit que j'ai essayé et c'est Disappearing Trick par Essie. Il a fait un bon boulot de me débarrasser de mes cuticules. Mes vernis en sont à leur meilleur le long de la base, ce que vous voyez ici est mon application quelconque.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home