Sunday, January 27, 2013



Red/Rouge: Personelle - Ariane
Black/Noir: Sally Hansen Diamond Strength - Black Diamonds

I did not think I'd be doing my nails again this weekend because I did like the previous nail art and had no particular idea of what to do next, hence why I posted yesterday. Then I woke up this morning wanting to try this new red that I added to my collection. It looks like a classic red from the 40s. The downside to short nails is that they don't leave much room for nail art but the upside is that they tone down strong colours like the red and the frosty black doesn't not look gothic.

Je ne pensais pas refaire mes ongles ce weekend parce que j'aimais bien la manucure précédente et que je n'avais pas vraiment d'idée pour en faire une autre, d'où la raison pour laquelle j'ai publié mon billet hier. Cependant je me suis levée ce matin avec l'envie d'essayer ce nouveau rouge que j'ai rajouté à ma collection. On dirait un rouge classique des années 40. Avoir de courtes ongles à son bon et mauvais côté: il n'y a pas beaucoup de place pour faire du nail art mais par contre, les petites surfaces atténue l'intensité des couleurs vives comme ce rouge et le noir givré paraît moins gothique.

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Sheila said...

Nice and your nails are growing nicely.

10:41 AM  

Post a Comment

<< Home