Monday, February 25, 2013


Thumb/Pouce: Revlon - After Hours
Index: Sally Hansen Xtreme Wear - Blue It
Middle Finger/Majeur : Love & Beauty by Forever 21 - Blue/Bleu
Ring Finger/Annulaire: Love & Beauty by Forever 21 - Light Blue/Bleu de Ciel
Little Finger/Auriculaire: Love & Beauty by Forever 21 - Light Blue mixed with Essie - Snow/Love & Beauty by Forever 21 - Bleu de Ciel mélangé avec Essie - Snow

This week I'm keeping things simple: a blue ombré done over all the nails. For the lightest colour, I first thought of using a grey but it didn't fit, when I added a bit of blue it looked like a seafoam so I just mixed the lightest blue with the white. Once again my camera played with the colours, the middle and ring fingernails are a leeetle darker then they appear.

Cette semaine on garde ça simple: un camaïeu de bleu. Pour la couleur la plus pâle, j'ai pensé employer un de mes gris mais je trouvais que ça n'allait pas du tout et en y mélangeant du bleu, j'ai obtenu un vert écume de mer. J'ai donc mélangé mon bleu avec du blanc. Encore une fois, ma caméra me joue des tours: les bleus du majeur et annulaire sont un peu plus foncés en réalité.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home