Sunday, February 17, 2013

  
Copper/Cuivre: Revlon - Copper Penny
 Black/Noir: Quo by Orly Instant Artist - Black


Red/Rouge: Maybelline Express Finish - Racy Red
Pink/Rose: Revlon  - Wishful Thinking
White/Blanc: Sally Hansen Xtreme Wear - White Out
Gold/Or: Revlon -Gold Coin


Red/Rouge: Sally Hansen Xtreme Wear - Racy Red
Pink/Rose: Maybelline Salon Expert - Metallic Rose / Rose Métal
Gold/Or: Revlon -Gold Coin
Black/Noir: Quo by Orly Instant Artist - Black
Green/Vert:  Joe Fresh - Moss/Mousse


I've had the the week off and so changed my nails a couple of times, this last look is my favourite. I still don't understand why I don't like traditional French manis and yet I like the Barbie variations. I wished I'd done it sooner this week.

J'ai eu la semaine en congé et donc j'en profité pour faire quelques manucures différentes et cette dernière est ma préférée, je ne comprend pas comment il se fait que je préfère ces manucures plus Barbie aux manucures françaises traditionnelles. Je regrette ne pas l'avoir fait plus tôt cette semaine.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home