Saturday, November 14, 2009

Day time date look/Look pour rencontre de jour







Ok so I had a midday coffee date on Wednesday so I figured I do a face where the my lips would be the focus. You can't really tell in the right pic but it was pretty strong red. I spontaneously picked up a cherry red lipgloss at a L'Oreal sale the other day, was shocked to see it looked good on me but I'm still getting used to whipping it out in public. I haven't worn a true red since the early '90s. Anyway, another easy neutral look that can be kicked up a notch with a strong lip. When I'll sort out my camera colour setting, I will try a much stronger eye next time.


Bon, j'avais un rendez-vous galant mercredi et j'avais décidé d'essayer de mettre mes lèvres de l'avant. Ça ne parait pas trop sur la photo à droite mais le rouge que je portais était assez puissant. Je l'avais spontanément acheté lors d'une mégavente de L'Oréal l'autre jour, j'ai été surprise de constaté que je pouvais porté une telle couleur, je ne l'ai pas portée depuis le début des années 90. Donc, une autre leçon pour une look neutre qui peut être porté avec l'accent mis, ou non, sur les lèvres. Une fois que j'aurai réglé mes problème de couleur avec ma caméra, je crois que je vais essayer des yeux plus colorés la prochaine fois.

Labels: , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

It's a nice look (and good choice of song too!) What is it that you first put on your lid? And do you think that blush is really useful(for a black girl?)

6:09 PM  
Blogger Karine said...

Yep. I wash shocked at how youthful it made me look. Go to a MAC counter and ask for them to find a colour that suits you, I like this one because it's barely there. You know I'm wearing blush but somehow, it looks "natural".

9:02 PM  
Blogger Karine said...

test

4:54 PM  

Post a Comment

<< Home