Monday, October 03, 2011

Fetching

Pattern/Instructions: Fetching By/de Cherin Niemath
Yarn/Fil: Lamb's Pride Worsted
Time required: Temps requis: Day and a half/Un jour et demi
Modifications: The cuffs/Les poignets, The thumb/Le pouce

A quickie project for the sudden cold temperatures that have descended on the city this weekend. Now that I've installed a pair of muffs on my scooter's handles, I can now wear these without my fingers going numb by the time I get to work.

Un projet rapide pour la soudaine chute de température ce weekend. Et maintenant que j'ai ajouté une paire de protège-main sur les poignets de mon scooter, je peux maintenant porter ce genre de gants sans que mes doigts perdent toute sensation à mon arrivée au bureau.

Labels: , , , , ,

1 Comments:

Anonymous toni in florida said...

Quelle contraste entre ces gants-ci et la jupe de la derniere poste! Comme entre l'ete et l'automne/hiver!

3:41 AM  

Post a Comment

<< Home