Saturday, January 15, 2011

Clover beany

Pattern/Instructions: Improvised by / Improvisé par moi même

Yarn/Fil: Lamb's Pride Worsted

Time required/Temps requis: A few weeks off and on

Hello All! This is actually my second project completed so far this year, the first one will be posted soon enough. In the mean time, here's a beanie I improvised. It was supposed to be a tam, maybe on someone with a normal sized head but now when you have dreadlocs like I do. Still, I like it. It's actually the second version, I ripped the first one with have a different stitch because I didn't like the way it puckered at the centre. Welp, nothing more to be said about it.

Allo à Tous! Ceci est en fait mon deuxième projet terminé en ce début d'année, je devrais publier le premier projet sous peu. Ce chapeau était supposé être un large béret, peut être pour quelqu'un à tête normale mais pas avec les dreadl0cs comme j'en ai. Mais j'aime tout de même. Ceci en est la deuxième version, j'ai défait la version précédente parce que je n'aimais pas la façon qu'il fronçait au haut du chapeau. Et bien, voilà le travail.

Labels: , , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Jennifer said...

Looks great!

4:10 PM  

Post a Comment

<< Home