Thursday, September 13, 2007

Mail call!/Dans le courrier

Imagine my shock when I got an email from one of my stitch partners who told she'd just mailed my markers. Imagine my shock when I got in the email this afternoon. I haven't event started thinking about making mine. Look at these little bits of lovelyness. For this exchange I requested split ring markers and that's what I got. I will enjoy these. Thank you Yosemite!


Imaginez ma suprise lorsqu'une de mes partenaires m'a fait parvenir un courriel pour m'avertir de l'arrivée de mes anneaux marqueurs. Ça n'a tout de même pas atténué le choc de les recevoir aujourd'hui, moi qui n'ai pas encore commencé à penser à ce que je vais faire. Regardez-moi ces petites choses. Pour cet echange ma seule exigence a été de demander des anneaux séparables et c'est que j'ai eu. Je vais vraiment en profiter. Merci Yosemite!

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Montreal Mama said...

They look great! And easy to use! Gotta make some for myself!

12:02 PM  

Post a Comment

<< Home