Thursday, April 19, 2007

Gorgeous day/Superbe journée

I got the first stitch markers below from Angela yesterday. Lovely set, can't take a decent pic though...

J'ai reçu ces anneaux marqueurs de la part d'Angela hier. Malheuresement, je suis incapable d'en prendre une bonne photo.


Got these today from Miss T. It's her first time making stitch markers. I think she even made one of the beads herself. Lovely.

J'ai reçu ceux-là de la part de Miss T. C'est la première fois que qu'elle en faisaient, je crois même qu'elle afait une "perle " elle-même.

I sent these to Barb in Edmonton. I was looking for inspiration at the bead store when I saw the first charm, I had a Eureka! moment. I liked the second from the right because it looked like a cable stitch.

J'en envoyé ceux-ci à Barb à Edmonton. Je cherchais une inspiration dans le magasin de perles lorsque j'ai vu le premier à gauche, j'ai faillé crié Eureka! J'aime bien le second à partir de la droite parce qu'il me me fait penser à un point de torsade.



And I sent these to Miss T. I unfortunately messed up because the coils are supposed to be cut in a way to form a complete loop. I sent ten instead of five because I thought it looked a bit paltry in the envellope.

Et finalement, j'ai fait parvenir ceux-ci à Miss T. J'ai malheureusement gaffé parce que j'ai coupé les morceaux un peu trop courts, ils auraien du former une boucle complète. Pourquoi dix? Ben je trouvais que les cinq premiers faisaient un peu pitié...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home