Sunday, March 24, 2013


Grey/Gris: Ardene - Day Dreamer
Silver/Argent: Revlon - Metallic

Inspired by Pinterest. I saw a brushed silver and chrome foil tip manicure go by and I recreated it with the colours I have home. Once this was done I realized that it was pretty much the same as the manicure I wore when Skyfall came out only with the white instead of the grey. It is a surprisingly subtle look.

Inspiré de Pinterest. J'ai vu passé une manucure française argent mat avec un bout chromé et je l'ai recréé avec les couleurs que j'ai à la maison. Une fois fini je me suis rendu compte que j'avais déjà fait un look similaire l'automne dernier lorsque je suis aller voir le dernier James Bond sauf avec du blanc à la place du gris. À ma grande surprise, c'est subtile comme look.


 Red/Rouge: Sally Hansen Xtrme Wear - Red Carpet
Black/Noir: Sally Hansen Diamond Strength - Black Diamonds
White/Blanc: Essie - Snow

This one was inspired by several Minnie Mouse themed nail art I've seen go by. The red and white spots were always part of what I' wanted to do but I had different ideas for the contrasting nail.  I'm happy I dialed it back to a simple black tip with a red and white bow. My favourite nail art this month. I hope this stays looking nice until Tuesday so that I can show it to my niece, she's a Minnie Mouse superfan.

Ceci a été inspiré par divers manucure ayant Minnie Mouse pour thème que j'ai vu à divers endroits. Mes divers idées avaient toujours les pois blancs sur le rouge, mais pour l'ongle contrastante, je suis contente de m'être limitée à une simple manucure française à bout noir avec un nœud rouge et blanc par dessus. J'espère que cette manucure restera beau jusqu'à mardi afin que je puisse la montrer à ma nièce. C'est une superfan de Minni Mouse.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home