Saturday, July 31, 2010

Still sorting/Un peu d'ordre


I was at the office supply store, looking at CD and 4x6 picture sleeves to store my circs and I was thinking, I have binders with document protectors at home, why don't I just use those. Of course, I went bought the sleeves, only to realize they didn't work. And then I google for circ organizers and the first project I come across was this one, exactly the same idea I had. While I was at it I figure I'd use the same idea for my DPNs.

J'était au magasin d'articles de bureau en train de choisir entre des feuilles à pochettes pour ranger mes aiguilles circulaires et je me disais que j'avais des cartables à la maison qui contenaient des protège-documents, pourquoi pas simplement utiliser ceux-là. J'ai préféré acheter les pochettes pour photos 4x6 pour me rendre compte qu'elles ne faisait pas l'affaire. J'ai fait une petite recherche sur Google pour me trouver la même idée à laquelle j'avais penser. Pendant que j'y étais, j'ai fait la même choses avec mes aiguilles à double p0intes.

Labels: ,

1 Comments:

Blogger The Original Wombman said...

I love this idea. I did something similar but not quite as crafty . . . I just used a cheap photo album. Labeling the pockets is a great idea!

2:46 PM  

Post a Comment

<< Home