Saturday, December 24, 2005

You knit what?? / Mais qu'est-ce qui t'a pris

Français plus bas

Well, I'm spending Christmas week-end at my dad's so of course I'm abusing of his internet connections. 7 hours of driving (ok actually 6 if you take out the pit stops including the 30 mins at Wal-Mart waiting after people who cannot figure out the self check-out machines, that include me). And right before I picked up the car for the trip, I did my Christmas shopping. I like extreme Christmas shopping, in fact I have waited until 24 December to get it done a few times. I like to push my way though crowds to get my stuff. That, of course, is only recommended if you know exactly what you're getting otherwise just go into a sauna with a parka on and a 50 lbs dumbell. Just as much fun.

So, going through some of the blogs out there, I just discovered You knit what??. These girls deserve an award for the different ways you can say What the ... They at least have a good sense of humour and I guess it would an honour to have one of my bébés bashed on their site, get back to me the day it happens. If ever they run out of imagination for their titles, I suggest thet do like Friends and just call their posts "The one with {fill the blank}". Ok I'll stop gushing now.

In progress: Took Future short sleeve sweater and Future Cranial heat retention device on the trip with me. Any bets I actually work on them...


Suis chez mon père ce week-end pour la Noël (oui ça s'écrie au féminin) alors j'en profite pour abuser de sa connection internet. 7 heures de route (6 si on exclue quelques arrets dont 30 Min chez Wal-Mart à patienter après ceux qui se save se servir des caisses automatiques, bon ok je suis du groupe). Juste avant de ramasser l'auto pour le grand voyage, j'ai été faire mon magasinage de cadeaux. J'adore le shopping extrême de Noël, en fait, j'ai souvent attendu le 24 décembre pour trouver mes trucs. Évidemment, ceci n'est un bonne idée que si vous savez exactement ce que vous voulez (avez-vous déjà remarqué qu'il n'y a que des hommes chez La Senza le 14 fév? Juste une observation).

Anyway, en visitant quelques blogues, je suis tombée sur You knit what??. En tout cas, elles méritent un trophée pour le plus grand nombre de variations sur Ouate de phoque??? Au moins elles ont un bon sens de l'humour et j'imagine que ce serait un honneur d'avoir un de mes bébés carrement passer au blender par elles. Revenez-me voir le jour que ça arrivera.

En construction: J'ai traîné mes projets actuels avec moi i.e. future chandail à manche court et future instrument de rétention de chaleur cranienne. On ouvre les paris quant à savoir si je toucherai à mes aiguilles ce week-end...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home