Tuesday, November 25, 2008

First snow/Première snow


That title is a bit if a misnomer, these are not the first flakes to hit Montreal but they are the first ones to actually remain on the ground, I've seen snow banks on wheels coming into town from up north earlier this month. Should be gone this afternoon, it's calling for rain and temps above freezing. At least I got to do my first snow removal from shoes dance of the season.

Ce titre est trompeur, ce ne sont pas les premiers flocons à tomber sur la ville mais les premiers à demeurer au sol, j'ai déjà vue des congères sur roues arriver en ville plutôt ce mois-ci. Cette neige aura disparu d'ici cet après-midi, la météo annonce de la pluie et des températures au dessus du point de congélation. Au moins j'ai pu faire ma première petite danse pour retirer la neige sur mes souliers.

Labels: , , ,

1 Comments:

Blogger Amina said...

deja? wow!!!
fais attention de ne pas tomber :)
je tombe tout le temps avec la neige

11:27 AM  

Post a Comment

<< Home